Warto wiedzieć
Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro
Zamiast tracić czas, załóż wirtualne biuro!
Wynajęcie i prowadzenie biura firmy może kosztować całkiem sporo. W obecnych czasach istnieje jednak wiele możliwości, by te koszty ograniczyć i zamiast inwestować w kupno lub wynajem powierzchni biurowej, można ją po prostu pożyczać. Takie rozwiązanie będzie bardzo dobre szczególnie dla młodych firm, które nie posiadają zbyt dużych środków i własne biuro mogłoby stanowić dla nich zbyt duże obciążenie finansowe. Bardzo prosto można obecnie zapewnić sobie wirtualne biuro i płacić za nie o wiele mniej, niż za te tradycyjne. Z takiej siedziby będzie można korzystać wtedy, gdy zajdzie potrzeba, jednak bez konieczności wiązania sie długoterminową umową oraz spełniania wielu niepotrzebnych formalności.
Korzyści - za Wikipedią
Przedsiębiorca, który postanowi korzystać z wirtualnego biura może również liczyć na wiele korzyści, które wiążą się z tą opcją.
Są to:
znaczny spadek kosztów utrzymania biura,
spadek kosztów związanych z wypłacaniem wynagrodzeń pracownikom,
uproszczenie w wypromowaniu firmy,
elastyczność w kwestii lokalizacji,
podwyższenie prestiżu firmy,
doświadczenie i bezpieczeństwo,
profesjonalny personel,
anonimowość prywatnych danych,
szereg dodatkowych usług administracyjnych
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro